Μεταφράστε τη σελίδα

Αναζήτηση / Search

Socratic News


Are you interested in Democracy ?

Σάββατο 3 Απριλίου 2010

αχ ευρώπη πανούσης χορογραφία σάκης ρουβλας



Αχ Ευρώπη, πάνε τόσα χρόνια που σου δώσαμε τα φώτα του πολιτισμού. Καιρός είναι να σας τα αλλάξουμε τα φώτα. Θα σας βάλουμε τα νέου τύπου οικονομίας.

Η εκκλησία αν και κάτοχος της μισής Ελλάδος κατ᾽έκταση είναι αφορολόγητη

Η εκκλησία κατέχει την μισή έκταση της Ελληνικής Δημοκρατίας και αρνείται να φορολογηθεί.

Νομίζουν ότι έχουν μεταφερθεί στην κληρονόμο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, την Ελληνική Δημοκρατία, και ζητούν την συνέχιση του αφορολόγητου καθεστώτος, και ει δυνατόν να μπορούν να φορολογούν και τους πιστούς η όχι της Ελληνικής Δημοκρατίας.

Όταν ο Χριστόδουλος ζητούσε ως κομματάρχης των Ορθοδόξων Χριστιανών, έβαζε όλους τους βαπτισμένους μαζί ως ψηφοφόρους του κόμματός του. Τώρα που ζητήται η φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας, κάθε εκκλησιαστικό ίδρυμα θέλει να νοήται ως αυτόνομο,έτσι ώστε ο διαμελισμός της περιουσίας να προξενίσει μικρότερο δυνατό κόστος.

Ο Άδωνις του ΛΑΟΣ νομίζει ότι η εκκλησία της Ελλάδος δεν έφτασε στα μεγέθη του Βατικανού και δικαιούται να μαζεύει όσα θέλει και να μη δίνει λογαριασμό σε κανένα (εκτός από το Θεό τους, μετά από άφεση αμαρτιών και με πλήρη κάλυψη του προσωπικού των δεδομένων).

Μητροπολίτες θέλουν αξιοποιήσιμες περιουσίες πριν να δεχθούν φορολογία. Οι δασικές εκτάσεις πως είναι δυνατόν να αγοραστούν από την εκκλησία; Θέλουν διάλογο με την κυβέρνηση στα θέματα φορολόγησης. Ξέρετε εσεις αν οι πολίτες μπορούν να ζητήσουν διάλογο; Σε είκοσι χρόνια έγιναν δύο έλεγχοι στην μονή Πεντέλης, δήλωσε ό Ζακύνθου.

Η Ευγενεία Κλειδαρά είναι κάτοχος μεγάλης ακίνητης περιουσίας που κρυφά έχει όλα στο όνομά της, αλλά δημοσίως όλα τα εμφανίζει ως μοναστηριακή περιουσία. Δωρεές σε πολιτικούς και προεκλογικούς αγώνες και προσωπικά δάνεια γίνονταν χωρίς αποδείξεις από την Ηγουμένη. Αυτό το θέμα είναι τώρα χαρακτηρισμένο ως κακούργημα και είναι στα χέρια του ανακριτή.



Στην άλλη μεριά του Ατλαντικού , οι ξενιτεμένοι θείοι από την Αμερική σκέφτονται να βοηθήσουν την αδελφή στο χωριό ώστε να μη της κατασχέσουν οι γείτονες ευρωπαίοι τραπεζίτες τις κατσίκες της.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

Τ' ΑΣΤΕΡΙ ΤΟΥ ΒΟΡΙΑ

Τ' ΑΣΤΕΡΙ ΤΟΥ ΒΟΡΙΑ

Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία: Γιάννης Πουλόπουλος

Τ' αστέρι του βοριά
θα φέρει ξαστεριά,
μα σαν φανεί μέσα από το πέλαγο πανί,
θα γίνω κύμα και φωτιά,
να σ' αγκαλιάσω ξενιτιά.

Κι εσύ χαμένη μου, Πατρίδα μακρινή,
θα γίνεις χάδι και πληγή
σαν ξημερώσω σ' άλλη γη.

Τώρα πετώ για της ζωής το πανηγύρι.
Τώρα πετώ για της χαράς μου τη γιορτή.

Φεγγάρια μου παλιά,
καινούργια μου πουλιά,
διώξτε τον ήλιο και τη μέρα απ' το βουνό,
σαν θα με δείτε να περνώ
σαν αστραπή τον ουρανό!

ΒΙΝΤΕΟ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: ΗΛΙΟΔΡΟΜΙΟΝ
http://heliodromion.blogspot.com/


THE NORTH STAR

Lyrics: Nikos Gatsos
Music: Manos Hadjidakis
Performance: Yannis Poulopoulos

The north star will bring the starry sky
but before the sails appear out of the sea
I will become wave and fire to embrace you foreign land.

I now fly for my life's celebration.
I now fly to joy's celebration.

Old moons, newly met birds,
push the sun and the day over the mountain
to see me cross the sky like a lightning!

The north star will bring the starry sky
and you lost distant Homeland,
you'll remain a gentle touch and an open wound, once the sun rises in another land.

Jacques Offenbach: "Orphée aux Enfers" GALOP INFERNAL (Can can)

Jacques Offenbach: Ο Ορφέας στον Άδη Galop Infernal (Μπορεί να)



Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΟΡΦΕΩΣ ΣΤΟΝ ΑΔΗ - ΤΗΕ DESCENT OF ORPHEUS TO HADES



O Ορφεύς κατεβαίνει στο Βασίλειο του Άιδη για να ξαναφέρει στο φώς την Ψυχή - Ευρυδίκη... και ως γνήσιος υιός του Φωτός - Απόλλωνος "όρφνης ρίζας νέρθε δέδορκεν" (τις ρίζες της σκοτεινής νύχτας βαθιά μέσα στη γη διείδε)...

Mουσική: Μίμης Πλέσσας, από το έργο: "Ορφέας και Ευρυδίκη".
Ζεϊμπέκικος Χορός

Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Ιωάννου Μαλάλα Χρονικά - Χρονογραφία









John Malalas, Ludwig August Dindorf - 1831 - History - 796 pages

Ο άνω σύνδεσμος παραπέμπει στη Χρονογραφία το Ιωάννη Μαλάλα που εμπεριέχει ιστορικά γεγονότα για την Ελληνική Ιστορία των Βυζαντινών καιρών


Χρονογραφία Ιωάννου Μαλάλα

Ελληνισμός και Χριστιανισμός μέσα από κείμενα μίσους κατά των προγόνων των Ελλήνων



Ενα σπάνιο βίντεο απο το Συνέδριο στην Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών 19 Μαρτίου 1997.

Θέμα :"Ελληνισμός και Χριστιανισμός στο Βυζάντιο. Το Βυζάντιο έβλαψε η ωφέλησε τον Ελληνισμό.?"




Θρησκειολογίες, Προφητείες, Φοβολαγνεία και προσωπικές "Αλήθειες" από το 2004 για το 2009


Οι συννημένες καταγραφές παρουσιάζουν την ανάγκη των θρησκειολατρών προς αυτεπιβεβαίωση και προφητικό "θεϊκό" χάρισμα, που όταν έρχεται η ώρα της εκπλήρωσης, αλλάζουν την πίστη, τα λόγια τους, τις ερμηνείες τους και το σκοπό για τα οποία αιρετολογούσαν.

Εχει καταγραφεί το 2004 , και αναφέρει σε γεγονότα που Υποχρεωτικά θα έπρεπε να συμβούν κατά το 2009. Άρα έχοντας διανύσει και ένα τέταρτο της χρονιάς μέσα στο 2010, είπα ότι είναι από τη μια πλευρά απόλαυση να βλέπεις την άστοχη προφητική προσπάθεια και τη τρομολαγνεία - φοβολαγνεία να γίνεται γέλωτας, και από μια άλλη πλευρά να στεναχωριέσαι νοώντας ότι κάθε επιστημονική προσπάθεια και ανακάλυψη είναι έργο του "διαβόλου" για τους θρησκειολάτρες που χρησιμοποιήται από "σκοτεινά κέντρα" για τον πόλεμο εναντίον του προσωπικού τους "θεού".

Ο οργανωμένος παραλογισμός κυριαρχεί στο κόσμο και αυτός είναι ο λόγος που ο Άνθρωπος έχει απομακρυνθεί από τον Προμηθέα, που αναζήτησε το Φως της Ανωτέρας Γνώσης και την Μετάδοση της στους υπόλοιπους θνητούς.

Οι θρησκειολογίες που έχουν ανάγκη τις προφητείες και δια μέσου αυτών δημιουργούν όχι μόνο φόβο στους "πιστούς" αλλά και απειλούν με αιώνιους βασανισμούς που τιμωρούν τους "αποστάτες", είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο παθολογικής κατάστασης σκέψης.

Ο ελέυθερος Άνθρωπος (Άνω θεωρών με την Όψη - Πρόσωπο), δηλαδή αυτός που ορά το Άγνωστο, προσπαθεί να το κατανοήσει και να ενδυναμώσει το νου και τη ψυχή του.

Αντί να φοβάται από το άγνωστο, να το αποφεύγει και να δεισιδαιμονεί απόκοσμες και ανεξήγητες δυνάμεις, χρησιμοποιεί την επιστημονική μέθοδο, τον πειραματισμό, την καταγραφή και την ανάλυση των συμβάντων, με απότερο σκοπό την χρησιμοποίηση της νέας γνώσης προς την προσωπική και κοινωνική του εξέλιξη.

Οι θρησκειολάτρες θέλουν να ζουν με το φόβο, τρέφονται, κοιμούνται και ξυπνούν με τα όνειρα και τις επιθυμίες.

Ο κάθε θρησκευόμενος μπορεί και βλέπει τα ίδια με όλους τους άλλους συνανθρώπους, αλλά χρησιμοποιεί προκατασκευασμένες και αποδεκτές από τον εαυτό του "αλήθειες" για να ερμηνεύσει τα γεγονότα.

Ένα παράδειγμα:
Έστω ότι αναστένεται ένας νεκρός άνθρωπος, που σκοτώθηκε μέσα σε ένα πολυσύχναστο αστικό κέντρο, όπου υπάρχουν πολλοί μάρτυρες της ανάστασης, αλλά διαφέρουν κατά το θρήσκευμα.

Εάν δε ξέρουν και ούτε μπορουν να μάθουν το τι πίστευε ο πρώην νεκρός, τότε ενδόμυχα λένε ο καθένας: Ο χριστιανός λέει ότι ο Χριστός έκανε πάλι το θαύμα του, ο μουσουλάνος λέει ότι ο Αλλάχ είναι παντοδύναμος, ο βουδιστής λέει ότι η μετεμψύχωση είναι αλήθεια, ο ταοιστής λέει ότι είχε πολύ γίνκ ακόμα μέσα του, ο άθεος αναρωτιέται τι συνέβει αλλά λέει ότι την επόμενη φορά δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναζωντανέψει, ο βουντού ονειρεύεται πως κάποιος μακρόθεν έκανε τα μάγεια στη ψυχή του.

Τελικά όλοι φεύγουν δικαιωμένοι από την περιοχή του περιστατικού, και η πίστη τους έχει ενδυναμωθεί.

Εάν όμως γνωρίζουν ότι ο πρώην νεκρός δεν είχε το ίδιο θρήσκευμα με τον καθένα παρατηρητή - κριτή του γεγονότος της ανάστασης, τότε όλα τα στοιχεία του συνειρμού αλλάζουν κατεύθυνση με κύρια στρατηγική της σκέψης τους, να προασπίσουν το τι ένοιωθαν "αληθινό" από τη δική τους πίστη και να απορρίψουν κάθε προσπάθεια ενδυνάμωσης της πίστης του πρών νεκρού. Στο τέλος όλοι θα φοβηθούν από το γεγονός της ανάστασης ενός ανθρώπου και θα προσπαθήσουν να μειώσουν ή και να αποσιωπήσουν το γεγονός.

Εάν υπάρξει έστω και ένας ομόθρησκος μέσα στο πλήθος των μαρτύρων, δε χρειάζεται νομίζω να εξηγήσω τι θα συμβεί στη συνπεριφορά εκείνου και στις συμπεριφορές των αλλόθρησκων.

Ακόμα ένα παράδειγμα "με το ζόρι προφήτης" (όπως στη κομωδία The Life Of Brian) έχουμε να κάνουμε με μία ομάδα "πιστών" που κάνανε έναν οικονομολόγο και Ανακάλυψε ξαφνικά ότι ήταν ο... Μεσσίας.

1

2

3

4

5

6

Ετυμολογία της λέξεως Θεός κατά την Ελληνική

Zeus of Artemision, copper (ca. 460 B.C.)
Zeus of Artemision, copper (ca. 460 B.C.) (Photo credit: Tilemahos Efthimiadis)
Από την ελληνική γραμματική γνωρίζουμε ότι τα σύμφωνα Τ Δ και Θ αντικαθιστούνται στις διάφορες ελληνικές διαλλέκτους και τις χρονικές κλίσεις των ρημάτων και πάντων των παραγώγων λέξεων.

Η λέξη Θεός με αντικατάσταση του Θ από το Δ και την μετάθεση του τονισμού δίνει τη λέξη Δέος, δίνοντας το νόημα πως ότι προξενεί δέος στη θέα (δέα) μπορεί και να ονομαστεί Θεός ή Θεά (με αλλαγή του γράμματος και μετάθεση του τονισμού).

Από την άλλη πλευρά η λέξη Ζεύς φαίνεται να είναι σύνθετη από το Ζήν (Ζωή) και το Εύ (καλόν) ή και ευ ζην , δηλαδή πηγή καλής ζωής.

Έχοντας τα παραπάνω υπόψιν, όταν προσπαθούμε να συγκρίνουμε το πνεύμα των πολυθεϊστικών λατρειών με τις μονοθεϊστικές, η σύγκριση γίνεται με βάση πάνω σε διαφορετικά κριτήρια αναγνώρισης και έννοιας του θείου, άρα και κάθε σύγκριση με το μέτρο είτε της μιας πλευράς είτε της άλλης είναι άτοπη.


Greek Word Study Tool : http://www.perseus.tufts.edu/


 “δέη ἐπιπέμπει πολλὰ  θεός” Lys. 




Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

The Christian Attack on Greco-Roman Culture: ca. 135-235 CE

Καύσεις Βιβλίων από χριστιανούς

Όταν λες ότι πιστεύεις σε ένα αληθινό θεό, τι φόβο έχεις εσύ και οι σύμπιστοι σου από κάθε άλλου είδους πίστη, γραπτή ή προφορική παράδοση;

Ποιος αληθινός θεός θα φοβόταν τα λόγια των άλλων μη αληθινών θεών;

Μήπως η νευρικότητα των φανατικών προξενείται από ενδόμυχες φοβίες ότι ο θεός τους δεν είναι παντοδύναμος και αληθινός και χρειάζεται την εκδικητική βοήθεια των πιστών του θνητών;

Πως ο Μωϋσής περιγράφει τον θάνατό του και την ταφή του γραπτώς στο Δευτερονόμιο, το οποίο πιστεύεται και διαδίδεται ότι εκείνος είναι ο συγγραφέας της Πεντατεύχου (στην οποία ανήκει και το Δευτερονόμιο);

The First Hate Crimes

Βαλκανική Ιστορία

Η προδοσία της Ανατολικής Μακεδονίας από τον Έλληνα Βασιλιά και τον Ιωάννη Μεταξά 1916



Μέχρι και το Καναδά είχε γίνει πασιφανές ότι ο Βασιλέας των Ελλήνων παρέδωσε την Ανατολική Μακεδονία στους συγγενείς του Γερμανούς και τους συμμάχους του Βουλγάρους τα εδάφη που με τόσο αίμα οι πρόγονοι μας μετά από μάχες και κακουχίες είχαν απελευθερώσει.

Παραθέτουμε το άρθρο της εφημερίδας Βραδυνός Πολίτης Οττάβας:

Bulgaria Entered Greece Under Regret Agreement .

Και εδώ είναι η αρχική σελίδα του φύλου της εφημερίδας.

Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Zeitgeist The Movie Final Edition Greek Subtitles Ελληνικοί Υπότιτλοι

Zeitgeist The Movie Final Edition

Greek Subtitles

Ελληνικοί Υπότιτλοι.



Η αποτυχία του κόσμου μας να λύσει τα ζητήματα του πολέμου, της φτώχειας και της διαφθοράς είναι αποτέλεσμα της τεράστιας άγνοιας που μας διακατέχει όλους σχετικά με το τι πραγματικά καθοδηγεί την ανθρωπινή συμπεριφορά, ώστε να ξεκινήσουμε διορθώνοντάς το. Το Κίνημα Zeitgeist απευθύνεται στην αληθινή πηγή της αστάθειας στη κοινωνία μας, ενώ προσφέρει τη μονή θεμελιώδη και μακροχρόνια λύση. Zeitgeist Greece


























Zeitgeist Greek Subtitles


Zeitgeist Resources

Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Η μυστική συμφωνία Entente και Βουλγαρίας του Ιουλίου 1914

H εισβολή των Γερμανοβουλγαρικών στρατευμάτων στην Ανατολική Μακεδονία το 1916, αφού ήδη είχαν απελευθερωθεί από τα Ελληνικά στρατεύματα το 1911, είχε να κάνει με εκτέλεση μυστικής συμφωνίας της Βουλγαρίας, Γερμανίας, Entente και της Ελληνικής κυβέρνησης, αγνοώντας τις νικηφόρες μάχες, το αίμα και τη δίψα για ελεύθερη πατρίδα των Μακεδόνων.

Η επίσημη Παραδοχη του Οικουμενικού Πατριαρχείου περί της Προδοσίας της Κωνσταντινουπόλεως 1453 και μετέπειτα

Pope and Patriarch 2.JPGImage by treviño via Flickr. Τότε δια την μη ένωση έγινε η προδοσία της αυτοκρατορίας. Τώρα που αντί για αντιβασιλεύς της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, είναι επίσκοπος μερικών χιλιάδων, και χωρίς πολιτική εξουσία, οι δυτικοί χριστιανοί φαίνονται σαν καλύτεροι σύμμαχοι για την επάνοδο στην διοικητική παρουσία στο κόσμο. Η μίτρα και ο σάκος είναι βασιλικά ενδύματα και διάσημα. Ένας μαθητής του Ιησού, δε χρειάζεται βασιλικές περιβολές.


Δαυλός Διάφορα Θέματα - Davlos Various Themes

Εκκλησιαστική Αλήθεια 1η Οκτωβρίου 1880 - Κωνσταντινούπολη.

Ποια είναι η αληθής σχέση Πατριαρχείου καὶ Τουρκίας;

Μία φωτοτυπία τῆς *Ἐκκλησιαστικῆς Ἀλήθειας* τοῦ ἐπισήμου περιοδικοῦ ποὺ
ἐξεδίδετο ἀπὸ τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο ἀπὸ τὴν πρώτη (1η) Ὀκτωβρίου τοῦ 1880 μέχρι τὸ 1923 , νὰ διαβάσετε πὼς ἡ *Μητέρα Ἐκκλησία* τῆς Ἑλλάδος ἐξέφραζε ἐπὶ παντὸς τὶς θέσεις της.

Στὸ πρῶτο τεῦχος *Ἐκκλησιαστικὴ Ἀλήθεια* καταγράφεται ἡ πληροφορία , ὅτι ἡ Κωνσταντινούπολη παραδόθηκε ὕστερα ἀπὸ συμφωνία (τοῦ κλήρου) μὲ τοὺς Τούρκους .

Στὸ τεῦχος αὐτὸ , 1ης Ὀκτωβρίου 1880 , στὴν στήλη:
*Μνημείων Γραπτῶν Περισυναγωγὴ (Δωρητήριον τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου Ἱερεμίου τοῦ
Ἃ΄1539)* , ἀναφέρεται ἐπίσης ὅτι ἐπὶ πατριαρχίας τοῦ Ἰωακεὶμ τοῦ Γ΄ ἐδόθη ἐντολὴ νὰ γίνει
συγκέντρωση τῶν ἱστορικῶν γραπτῶν στοιχείων τῶν μετὰ τὴν ἅλωση τῆς Πόλεως.

Κατὰ τὴν μελέτη αὐτῶν τῶν συγκεντρωθέντων στοιχείων , βρέθηκε κι ἕνα Δωρητήριον* τοῦ
Πατριάρχη Ἱερεμία τοῦ Ἃ΄πρὸς τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο , μὲ τὸ ὁποῖο δώριζε τὴν ἰδιόκτητη
κατοικία του σὲ αὐτὸ.

Σημειώνει ἡ *Ἐκκλησιαστικὴ Ἀλήθεια* τοῦτο : *Ἐπὶ πατριαρχείας τοῦ Ἱερεμίου τοῦ Ἃ κλύδων δεινὸς ἐξηγέρθη κατὰ τῆς Ἐκκλησίας Χριστοῦ , ἀπειληθείσης νὰ ἀπορφανισθή των ἀπομεινάντων εὐκτηρίων της ἔτει δωδεκάτω τῆς Βασιλείας τοῦ Σουλτᾶν Σουλεϊμάνου Ἃ΄τοῦ Κοανουνῆ , τοῦ Μεγαλοπρεποῦς ἐπωνυμουμένου.....Καὶ προστησάμενος (ὁ Ἱερεμίας) δύο Μωαμεθανοὺς ἡλικίας ἐτῶν 102 , καταθέσαντας ἐνόρκως ὅτι ἅπασα ἡ Κωνσταντινούπολις δὲν ἐγένετο δορυάλωτος καίτοι πολιορκηθεῖσα ἀλλὰ τὸ ἥμισυ αὐτῆς ἑκουσίως παρεδόθη εἰς τὸν πορθητὴν μετὰ συμφωνιῶν , ἔλαβε δικαστικὴν ἀπόφασιν , ἒφ΄ἢς ὁ Σουλτᾶν Σουλεϊμάνης ἐξέδωσε διάταγμα , διακελεῦον νὰ τηρηθῶσιν ἀνέπαφοι , αἳ τῶν χριστιανῶν ἐν Κωνσταντινουπόλει ἐκκλησίαι* . Ἀτταβύριος

*Ἑκουσίως* λοιπὸν τὸ Πατριαρχεῖο μᾶς παρέδωσε *τὸ ἥμισύ της Κωνσταντινουπόλεως* στὸ τότε Τουρκικὸ κράτος , ὅπως τὸ ἴδιο ἐπίσημα ὁμολογεῖ καὶ καυχᾶται .

Ἑκουσίως λοιπὸν τὸ Πατριαρχεῖο μᾶς , παρέδωσε τὴν Ἑλλάδα στὸν Τοῦρκο κατακτητὴ καὶ σχεδὸν ἀφανίστηκαν οἱ Ἕλληνες καὶ τὸ ἔθνος ἀπὸ τὸν ζυγὸ .







Reblog this post [with Zemanta]

ΟΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΠΥΘΙΑΣ

ΟΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΠΥΘΙΑΣ


Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Η Βρετανική πολιτική στη Μέση Ανατολή, Άνοιξη 1917

Η συνθήκη της Κωνσταντινούπολης 1915

Κάποιες παλιές ιστορικές στιγμές και οι συσχετισμοί των δυνάμεων της εποχής.

Ελληνοφρενεια - Μεγάλοι Έλληνες

Ελληνοφρενεια - Μεγάλοι Έλληνες






Αντιβίωση μετά τη θεια κοινωνία!

Αντιβίωση μετά τη θεια κοινωνία!




για το Δωδεκάθεο και το Μονοθεϊσμό

Αλτάνη για το Δωδεκάθεο



Η ισονομία των φύλων και η αρμονία της φύσης δια μέσου της σμίξης των ενεργειών και των δυνάμεων, ήταν βαθειά μέσα στις κατανοήσεις των αρχαίων, και δοξαζόντουσαν μέσα από τα μυστήρια του Ορφέα.





Αποτελέσματα από τα οικονομικά μέτρα στο Λονδίνο

Δείτε από που παίρνουν παράδειγμα για τα μέτρα που θα εφαρμόσουν στην Ελλάδα.
Αυτοκίνητα τέλος! Η βενζίνη έχει πάει στα είδη πολυτελείας.
Ρούχα; Επιστροφή στη φύση και όποιος αντέξει. Εδώ ήταν η περίφημη Oxford Street που κάποτε όλοι πηγαίναν να βρούνε φτηνά ρούχα. Είδατε πως επιστρέφουν;
Το μόνο καλό τώρα που βλέπω στο Λονδίνο είναι ότι δε βρέχει !

Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

Το ΛΑΟΣ ξέρει γεωγραφία (για τη μελιιτζάνα)

Όταν αυτοί θα γίνουν κυβερνήτες της Ελλάδος, μη παραξενευτείτε αν την ψάχνουν στη Καλιφόρνια. Έχουν πολλά σχέδια για ένα τόπο που διάβασαν για αυτόν στο ιντερνέτ.

Who Knew It Would Be So Easy To Impersonate A Priest?

COMMENTARY www.Theonion.com

Who Knew It Would Be So Easy To Impersonate A Priest?

BY DANIEL VASCONI
FEBRUARY 27, 2002 | ISSUE 38•07

I've admired priests all my life. Whenever a priest walked into a room, everyone seemed to look at him with respect and admiration. I always thought it'd be great to be a priest, but the thought of going through years of vocational training and having to stop screwing women was too much for me. It was a glorious moment, indeed, when I realized I didn't need to do all that to become a priest.

To become a priest, all you really need is a priest outfit from a costume shop, a Bible, and the right attitude. If you can remember to stop swearing, be discreet about the bonin', and wash the stench of pot smoke out of your clothes, you're home free. Who knew it would be so easy?

I mean, you don't even need to know Latin. Hell, no one knows Latin anymore. But if you occasionally spout a few phrases that sound all Latiney, like, "E Novus Unum Omnibus,"it makes you seem all the more authentic.

The thing you have to realize is, when you dress up like a priest, people want to believe you're a priest. I recently visited a small town in Missouri where no one knew me and started walking around in my priest outfit. Within a few hours, I was invited to a week's worth of home-cooked meals. Man, did I eat good! And you know what? Not a single person asked me to show my priest ID card before serving up the roast turkey and mashed potatoes.

I always thought the hard part of being a priest was giving people biblical advice and stuff. But I soon found out that you don't have to know jack shit about "John 3:14" or "Jeff 9:44" or whatever. Whenever someone asks me for spiritual guidance, I just mix a little common sense with whatever my uptight Aunt Martha might say, and people go away thinking I'm King Priest. And if you really want to seal the deal, call the person "my child" or "my son." Works every time!

If only my brother Mark could see how these people hang on my every word. Then, maybe he wouldn't call me Doofus Dan. As a priest, I'm a lot more admired than I ever was as a Chick-fil-A assistant manager. I wish I could go home for Christmas in my priest outfit and shove it in Mark's stupid face, but my family would disown me if they found out what I was doing.

Another bonus of being a priest is the chicks. There always seems to be some spiritually troubled, sexy young thing who needs to confess. And you wouldn't believe how easy it is to get into their pants! After listening to a girl yammer on about her problems for an hour or so, I tell her how moved I am by her spiritual dilemma. Then, I tell her how conflicted I am about the "strange stirrings" I'm grappling with as a result of meeting her. I don't know what it is about a man considering breaking his covenant with God that makes a girl's panties fly off, but it works like you wouldn't believe! For a guy whose only contact with women was in titty bars or crowded buses, this is Heaven. Praise be!

And the best part is, when I wake up next to the girl the next morning, it's easy as pie to escape. I just make like I've made a terrible mistake and tell her I have to beg God for forgiveness, and I'm gone. I don't even have to buy breakfast. Talk about a racket! You'd think every guy in America would be doing this by now!

Sometimes, I feel guilty about impersonating a priest, like I'm committing some kind of sin. (Maybe I'm starting to take this priest thing too seriously!) But then I come to my senses and say, "What's the harm?" Okay, so maybe a few couples out there aren't technically married in the eyes of God because of me. And maybe one or two people haven't been given the proper Last Rites. But in reality, religion is all just a big show to impress your friends and family, anyway, so as long as they believe it, that's what matters.

Impersonating a priest isn't quite as easy as I've made it out to be. You have to keep on your toes a lot of the time. Forget to say "bless you" a few too many times when people sneeze and people start looking at you funny. I also should probably learn the names of the guys in that "Last Supper" picture. But the great thing is, once people start getting a little suspicious, you can start all over in another town. It's not like people love priests only in Missouri!

Sometimes, I just want to wrap my arms around the Catholic Church and give it a big, wet kiss for getting me the respect and admiration I could never earn myself.

I think I'm ready to move up and become a bishop. I bet that's where the real goods are.